Jea

Alingsås finest

In Adress Silvermolnet, Helgaktiviteter, Hobbyer, Ingress, Resa on 4 december, 2016 at 20:47

Efter septembers bästa helg i Göteborg var  jag sugen på att upprepa succén att åka till Göteborg en helg fast med bara sonen som sällskap när jag fyllde år. Nu bar det sig inte bättre än att alla hotellrum på Coop premie var slut och närmaste hotell med lediga rum med hyfsad närhet till favoritstaden fanns i Alingsås. Bästa försentplaneratmissen jag gjort. I Alingsås finns nämligen några av världens trevligaste människor som jag nu fått förmånen att lära känna ”IRL”.  Alingsås är en liten söt stad som jag med varmt hjärta kommer att återvända till fler gånger hoppas jag. Fredag och lördag i Alingsås med ingresspromenader och god mat i trevligt sällskap.

 Söndagen spenderades i Göteborg med fler goa folk med samma intresse för portaler, länkar och fält samt jakt på grodor 😉. Som mest var vi 24 personer tillsammans på Café Kringlan på Haga,

innan vi promenerade runt i stan, tappade bort varandra för att hitta varandra i Trädgårdsföreningen senare och några tog en matbit med oss innan vår buss gick hemåt.Som smurf är du aldrig ensam, om du inte vill.

Och du Gunzan, Göteborg är jättejuligt just nu.

  1. Låter som en höjdarhelg och suveränt sätt att fira födelsedagen (även om vi inte fick vara med). Men vi ses ju snart. Kram m

Kommentera

