Jea

November i backspegeln

In Jobb, Resa, Vilse i pannkakan on 1 december, 2015 at 00:02

Mitt nya arbete ger mig utmaningar och positiva upplevelser.

Just nu går det i 180 eller ja, i alla fall till 100% från och med idag. Jag har alltså fått 25% mer i tjänst under en period för att vi ska nå målet med projektet Svenska från dag ett som växer för varje vecka. Dessutom pågår min grundutbildning och förra veckan var jag i Göteborg på kurs i HogiaLön+.

image

Pendlade två dagar över älven. Mysigt tycker jag som inte måste varje dag. Fast helt ärligt skulle jag nog hellre göra det än det här eviga köandet med bussen till Malmö. Ryckigt och knyckigt. Glärk.

Annat som är mysigt med Göteborg är atmosfär och fönstershopping.

Nu har jag en vecka hemma och sedan blir det Stockholm i tre fullspäckade dagar. Tur det snart är jul så en får lite paus.

Kommentera

