Jea

När katten själv får välja….

In Kattifan on 3 oktober, 2015 at 10:42

Den här lille gynnaren stör vår nattsömn.

image

Han smyger in, äter upp mina katters mat och morrar så att jag tror vi fått in en hund.

Efter att det senaste dygnen sjasat ut honom otaliga gånger gick jag igårkväll upp med honom till hans ägare och undrade om de inte saknat honom? Jo, hon hade undrat lite.. Jag berättade att han smet in till oss hela tiden och hon sa att hon försöker hålla honom inne men att det är svårt då han går bärsärk efter ett tag. Jag tyckte inte hon behöver ha honom inne alltid men kanske se till att han inte är så hungrig när han går ut.. och jag sa att jag skulle komma upp med honom om han kom in till oss och verkade hungrig.

I natt var inne igen, till och med upp i sängen och vrålade samt dängde till Dino #kattjvl som låg i godan ro vid mina fötter och sov.

Dino är så blasé att han inte ens reser sig upp.. han är trots allt herre på täppan och dubbelt så stor. Tror han följer devisen ”Är man stor och stark måste man vara snäll”.

Kommentera

