Jea

Alltid redo!

In #BLOGG100, Adress Silvermolnet on 3 mars, 2014 at 21:00

Hej,
Ursäkta att jag inte hört av mig på så länge men du vet hur det är – vardagen slukar minuter, timmar, dagar, år. Hörde av mamma att du inte finns här längre men till adress Silvermolnet kan jag ju alltid skriva. Jag kände att jag lite extra behöver tacka för allt du faktiskt gjort, jag hoppas och tror att du vet hur mycket du betytt för alla dina scoutbarn, Kerstin.

Du lärde oss slå knopar, laga mat över öppen eld,  att ta hand om varandra och att se att alla är bra på något och att vi blir starkare tillsammans.

Du lärde mig att växa lite till, även som vuxen när du fick mig att bli ledare i kåren efter många års bortavaro.  Det bästa jag gjort, för det gav mig chansen att åka till Slovakien hela tre gånger på ett år.  Leda utbytesprojekt tillsammans med svenska och slovakiska scouter och knyta vänskapsband över gränser och ibland utan gemensamt språk.

Tack för allt.

image

kanske inte din favoritversion, men den bästa jag hittade

Alltid i mitt minne med den här

3/100

Kommentera

