Jea

När alla andra har semester

In Adress Silvermolnet, Jobb on 23 juli, 2013 at 17:51

Det bästa med att fortsätta jobba när alla andra har semester är
– att det är nästan tomt på kontoret, inga störande ljud, inga kunder som ringer.  De har ju också semester.
– alla andra har tröttnat på sol och bad så bryggan är hyfsat tom när jag vill bada.
– är vädret kokande varmt är det svalt på kontoret
– regnar sommaren bort har jag inte slösat semesterdagar på det
– när alla andra kommer tillbaka och tycker det är trist att semestern redan är slut har jag min ledighet kvar.

image

Augusti brukar bjuda på soliga dagar och svala nätter, det gillar jag.

Kommentera

