Jea

Skånetrafiken – really makes people walk

In Fortskaffningsmedel, Resa, skånetrafiken - Makes people walk on 15 juni, 2013 at 10:47

Alltså, jag tänkte åka till Laholm idag. Lovat att vara uppe i god tid före 1400. Tar jag 10:20 är jag uppe 11:44 – enligt tabellen. I god tid alltså. Nu står jag här, på Lunds central och är Skitsur. Tåget kom på tid men det var så överfullt att inte ens hälften av dem som skulle med inte kom på och en av dem var jag. 
Anledning: Bara En tågvagn på sommarlovets första lördag. Ursäkta men hur tänkte ni nu,  Skånetrafiken? 

Kommentera

