Jea

Omskolning

In Jobb, Jobbsök, såjournal 2013 on 23 mars, 2013 at 21:01

Jag har bestämt mig, jag återgår med omedelbar verkan (nåja, måndag) till kontorsarbete. Det känns bra, väldigt bra. Så snart den här ävlans vintern ger med sig ska jag börja cykla till jobbet, som ligger vid Dockan i Malmö. 

Annan omskolning jag roat mig med idag:

image

19 vita körsbärstomater har fått flytta från barnkammaren till egna ungdomslyor.

Nysått:
Gul körsbärstomat ‘Green grape’
Tagetes ‘Safari tangerine’

Kommentera

