Jea

Det är mycket nu…

In överkurs, MaH, SLU on 28 november, 2012 at 22:33

Sådär!
Inskickat och klart, ja i alla fall nästan klart, mina 15 hp Hälsoträdgård, en introduktion. Examination med vernissage blir det i mitten av december.

Nu gäller det bara att skriva ihop den första uppgiften i de båda andra kurserna jag går. På fredag ska en uppgift in, där har jag suttit och spionerat på Baristapersonal idag, på span efter emotioner i arbetslivet.

På söndag är tredje dödslinjen, för 7,5 hp ledarskap i organisation och arbete. Där är det mycket läslogg som ska skrivas, dvs noteringar om det man läser i kurslitteraturen – som jag inte har fått än, längtar efter brevbäraren varje dag. Dessutom tänker jag försöka njuta lite av första advent och födelsedag.

Kommentera

