Jea

Ljuva september

In Igelkottar, Okategoriserade on 3 september, 2012 at 22:15

Trots att jag känner mig lite snuvad på sommaren (har inte badat EN ENDASTE gång – illa) så känns höstens ankomst skön för det betyder avslut på mindre roligt och nystart med spännande studier.

Mina trädgårdsvänner igelkottarna äter upp sig inför vintern och blir bara mer och mer orädda. Jag kommer att sakna dem när de går i dvala.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Av bästa kompisen E har jag fått en fikonplanta som vi grävde ned. Hoppas det hinner boa in sig i rabatten innan vintern kommer.

Kommentera

