Jea

Vi ses i Nangijala…

In Adress Silvermolnet on 21 april, 2012 at 08:53

Den enda psalm jag tyckte om.

http://www.youtube.com/watch?v=HI4foOqedzI

Igår gick vi igenom det där jättejobbiga, att sitta i kyrkan, be och sjunga psalmer. Jag måste erkänna, det var fint och prästen var bra men jag tyckte mig höra ditt skratt där framme när organisten sjöng, jösses vilken nasal och pipig pipa! Låtvalet var fint och när de spelade upp en av dina favoritlåtar med Bo Kaspers tyckte jag precis att du satt bredvid och puffade mig i sidan så där som du gjorde när du ville vi skulle hitta på bus, viskade att vi skulle dansa, att jag skulle dra upp Marie och Elin till en liten stuff i altargången så att de slutade gråta. Nu lät jag mig inte lockas in i ditt sista hyss utan lyssnade på låten, du vet – jag har aldrig varit något BK-fans men vissa rader var så träffande att jag nästan slutade gråta för att börja fnissa i stället, du visste kanske ändå vart du var på väg men inte att det skulle gå så fort?

Det retar mig ofantligt att jag inte kan hitta en video med låten att lägga upp HÄR! Bo Kaspers Orkester, Cigarett.

Faen Grabben, vad vi saknar dig!

 

  1. Fint. Jobbigt. Ta hand om dig.

Kommentera

