Jea

Ny dag, samma känsla

In Hälsa, Jobb on 31 mars, 2012 at 10:43

Efter att ha sovit på saken är jag minst lika förbannad. Ju mer jag tänker på att hen köpte en på tok för stor sekatör åt mig och tyckte att ” Då får du låta bli att öppna den till max, de mindre sekatörerna kan man ju ändå inte klippa med…” Det är mina händer, mina leder och jag borde få bestämma själv huruvida jag vill ha en för stor sekatör eller nöjer mig med en som inte tar så stora grenar. Fast vad jag vet så tar de sekatörer jag har här hemma lika mycket som Felco 9.an? Och är bra mycket bättre ergonomiskt för min hand.

Kommentera

