Jea

Nytt liv

In Familjen, Mat och dryck on 24 mars, 2012 at 18:47

Ahh, sköna vår med nya knoppar och skott som sticker upp ur jorden, i de grå trädkronorna skymtar blyga små ljusgröna bladknoppar och fåglarna kvittrar långt innan solen klättrat över horisonten.

På måndag börjar MITT ”nya liv” som pendlare till Landskrona. Jag ser fram emot det med spänning och idag skulle jag vara duktig och göra storkok med ett kilo köttfärs… Det behövde jag inte för sonen var på matlagningshumör så medan jag har donat med lite städ och sömnad kokade han chilli och fräste tacofärs. Det blir det snabbmat delux till veckan.

Kommentera

