Jea

Det gör ont i hjärtat

In Adress Silvermolnet on 14 mars, 2012 at 16:21

Jag vet att det händer, överallt och i hela världen. Människor dör. Av ålder, av sjukdom, i olyckor, av andra människors ondska eller för egen hand. Men han var min vän och det gör ont att veta att vi inte kommer att ses, kramas, tjafsa och skratta tillsammans mer.

Jag vet att han inte var guds bästa barn, vem är väl det. Att vi inte alltid såg samma sida av myntet och att vi inte alltid höll kontakten minskar inte saknaden jag kommer att känna när det verkligen gått in att han är borta. Han hade hjärtat på rätta stället och ställde alltid upp för dem han såg som svagare. Men dem mitt hjärta gråter mest för är de två flickor som för alltid kommer att sakna sin far.

Kommentera

