Jea

Jojo-automater = FAIL

In skånetrafiken - Makes people walk, Vilse i pannkakan on 5 mars, 2012 at 22:19

Häromdagen när vi varit i staden och skulle hem, hade vi först tagit en stadsbuss och skulle bara komplettera med kvitto på resan på centralen. Då påstår maskinen att jag inte har pengar nog på kortet. Alltså, övergång till Byhålan kostar 0:- och jag hade i alla fall 8,20 kvar på jojokortet. Vid kontroll visar den att jag har giltig biljett inom Staden men maskinen ger sig inte förrän jag laddat på med mera pengar, DÅ ger den ifrån sig en övergångsbiljett med summa; 0:- NOLL kronor. Ibland blir man bara så trött….

 

#felprogrammerat

  1. Du får tänka på att det är en maskin och ingen människa. Den gör bara vad den har blivit tillsagd läs inprogrammerad. Jag har också blivit utsatt för det där monstret. Res väl.

Kommentera

