Jea

Ännu en fikatisdag

In Jobbsök, Vilse i pannkakan on 17 januari, 2012 at 16:08

men idag var det inte mycket till vår i luften. Däremot var det roligt att när vi pratade jobbansökningar så ringer min telefon och jag har en anställningsintervju att gå till på fredag!

Efter fikastunden tog vi oss ned genom staden och jag kunde inte låta bli att leta lite till, ja i lördags var jag på rea-jakt efter två klänningar som var nedsatta här hemma men inte i min storlek men då fanns de inte på rea i de Lindex-butiker vi tittade i. Den enda butiken jag inte hann med i lördags slank vi alltså in på idag och taddah: Där fanns båda färgerna i rätt storlek, nedsatta till halva priset och dessutom ”Tag 2 betala för 1”. Ja det var min dag idag.

Kommentera

