Jea

Ork och ork, man gör det man känner att man måste bara.

In Adress Silvermolnet on 12 oktober, 2011 at 20:14

I dag fick jag frågan:

– Hur orkar du?

Tja, mitt svar blir som alltid ”Eftersom ingen annan gör det så måste ju jag.”

”Njao, många andra hade nog inte orkat hela vägen. Men du måste ju hämta kraften någonstans ifrån? Varifrån kommer den?”

Eftersom jag känner det som ett måste så kommer väl kraften från mitt jävlarannamma och tjurigaste tjurighet?  Eller så är det för att jag är omgiven av energigivande och stödjande människor. All kärlek till min familj, mina vänner och kollegor! Jag har dessutom förmågan att se tjusningen i livet hur segt, sörjigt och sorgligt det än kan te sig emellanåt.

Som sånt här:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

