Jea

Loppislycka

In Helgaktiviteter, Vilse i pannkakan on 28 augusti, 2011 at 21:40

Folkfest eller publikjippo, vad man än vill kalla det så drog det nog in en hel del pengar till välgörande ändamål, Lomma Lions Loppis. Trevligt och bra organiserat fick vi med oss lite mer hem än vi tänkt men för betydligt mindre pengar än befarat.

Efter att ha klarat av två härliga cykelturer i helgen och med lyckat resultat tränat de rörelser jag fått av sjukgymnasten kände jag mig frisk och bra i ryggen och rensade en halvmeter rabatt på lite ogräs med skyffeln, det är ju sånt jag ändå ska göra i tjänsten. Men ajajajaj så illa det känns nu. Det funkar alltså inte att jobba med kroppen – än. Tur att jag ska på återbesök hos läkaren i morgon bitti.

Kommentera

