Jea

Minisemester och getingstick

In Adress Silvermolnet, Familjen, Helgaktiviteter, Vilse i pannkakan on 18 augusti, 2011 at 20:00

Första helgen i augusti: Startade min minisemester en onsdag med ett kvällsdopp i Djuphavsbadet. Aahh så skönt. Cyklade sedan hem i solnedgången.

Torsdagen bjöd på strålande sol och underbar konsert med The Ark på Sofiero.

Fredag = lägerscout för en dag på World scout jamboree 2011 Simply scouting.

Lördag for vi upp till Halmstad och tittade på STORA skepp

Söndag: Plockade två liter röda vinbär och sedan Hem ljuva hem.

Måndag: Åter till grottekvarnen och till lunch fick jag ett getingstick som gjorde mig tröttrusig på adrenalin eller nåt och eftermiddagen spenderades mestadels liggande i baksätet. Dagen efter hemma med feber. En vecka senare har jag ett litet märke kvar på armen och en inre panik så fort en geting surrar runt mig.

FY för getingar!

Kommentera

