Jea

Tillbaka i selen

In Jobb on 22 juli, 2011 at 20:51

Så där ja, jag fick i  alla fall avsluta min vecka med lite jobb. Efter nästan två veckor sjuk är det skönt att vara tillbaka i vardagslunken, även om jag har tappat formen något förfärligt. Två dagar med spöregn gör inte saken bättre men å andra sidan har jag fått ha kontorstjänst halva dagen så jag ska inte klaga och påbörjat rutinbeskrivningar för kvalitetssäkring som jag skrev häromdagen. Jag lämnade nämligen igår in ett utkast som chefen tyckte var så intressant att han ville se mer av hur det skulle se ut. Och så sjukt kul att få hålla på med lite adminstrativt jobb igen, det trodde jag nästan inte.

Våra två sommarjobbare J&J slutade idag. ”Vår” J fick ett collage med finfina bilder över hur hans sommar har varit och en miniatyr av hans ickefavorit-redskap; Ogräshacka. Trots detta är han så här duktig på att använda den:

Kuratorn utan ogräs!

Kuratorn utan ogräs!

Sedan åt vi lite bakelser. De var mums.

Frukttarteletter från I's Barcelona

Frukttarteletter från I's Barcelona

Kommentera

