Jea

Kortvecka och långledigt

In Fäfolk, Jobb on 30 maj, 2011 at 19:53

Idag tycker jag att jag varit duktig. Skyfflat och räfsat nästan alla rabatterna på Kuratorn själv. Hårt slit, blåsor i händerna men nöjd med min insats. I & J tog renhållning och fick på sin lott att plocka upp fekalier från homo sapiens, kanyler och annat omumsigt,  fattar inte: HUR äckliga kan folk vara?!

I morgon ska jag njuta av lätt sovmorgon, ska med sonen på familjesamtal hos läkaren och eftermiddag med Grön skolgård. Det blir nog en pysardag.

Onsdag ska jag på internutbildning, ”Arbete på väg”. Sedan är det plötsligt Pingstihimmelfärd och helg + nationaldag så vi får ledigt ända till tisdag.  Hopp och hej! Här ska slappas – eller rensas ogräs och bygga om i trädgården. Kanske en liten tur till Laholm och titta på liten, liten vovve. Miniminiminiminiminminminmin….. Vill ha!

Kommentera

