Jea

Sköna Slödag

In Hälsa, Helgaktiviteter on 22 maj, 2011 at 14:00

Okej, jag erkänner.  jag har inte riktigt kommit in i andra andningen. Visserligen powernappar jag inte varje dag efter jobbet men i gengäld har jag just döpt om lördag och söndag till slödag. Jag tänkte jag borde och skulle både det ena och andra idag men näh, orka…. I morgon är det måndag och då går jag förhoppningsvis igång som en liten duracellkanin igen. ”Vem har tagit min kexchoklad?? Det var inte ro_oligt”

Kommentera

