Jea

Byteshandel någon?

In Inredning on 21 maj, 2011 at 13:22

nu har jag försökt mig på den där fördömda betongväggen igen:

betong är en dålig idé

och jag kan tamejfaen inte komma igenom så pass att det går att skruva fast listen ordentligt. Kan någon hjälpa mig med att borra så gör jag gladeligen något annat i gengäld; rensar ogräs, klipper detsamma, gräver rabatter, lägger sten eller nåt annat jag är bättre på än att borra hål i väggar som är som och av betong! Jag kan till och med tänka mig att städa eller laga mat.

Kommentera

