Jea

Tala om trollen…

In Fortskaffningsmedel, Jobbsök on 16 mars, 2011 at 18:34

eller nåt.

Efter att jag fått och besvarat ett mejl från ”Behöver du hjälp” om att hon ville ha en liten uppdatering på vad jag ville göra och hur mycket så har det ”drällt in” rekryteringsintervjuer. På måndagen ringde ett annat rekryteringsföretag och ville ha mig på intervju som igår och på väg dit igår ringde ett anläggningsföretag i Båstadstrakten – ja, hmmm, liiite långt är det men jag räknade nog inte ens med att bli tillfrågad om intervju, räknade bara med ett extra nej så att jag kunde få ett ja nån annanstans enligt säljstatistiken.

Gårdagens intervju kändes bra och idag har jag varit på cykeltur över Sege på ytterligare en intervju på butik där de säljer plankor, skruv och trädgård plus lite till (underdrift). Det kändes också bra så nu går jag bara i väntans tider och funderar på om jag ska avböja måndagens utflykt norröver. Känns dumt att inte åka för om jag inte kommer vidare med de andra så sumpar jag kanske en bra chans? Måste ju bara försöka lösa problemet med att det tar över tre timmar med kommunala medel inklusive 45 minuters promenad. Får jag jobbet köper jag ju bil men för att få det måste jag ju komma dit.

Bit min svans!

Kommentera

