Jea

Full fart framåt mars!

In Fa-fa-fa-fashion, Vilse i pannkakan on 3 mars, 2011 at 22:27

Sedan i förrgår har jag dunkat iväg 10-talet jobbansökningar och håller nu tummarna så hårt att jag inte ens kan hålla en tekopp. Har lika många till som jag ska se till att få iväg. Har också hunnit hjälpa E i hennes flyttbestyr med att skruva ihop både Lillången och en Bestå. Man kanske skulle satsa på en karriär hos IKEA som möbelmontör?

Imorgon är det städdag och då jädrar i min lilla låda, NU SKA ALLA kläder in i garderob/låda eller skänkas till bättre behövande! Ska beställa garderobsinredning från bygghemma.se och kolla på förvaringslådor i lämplig storlek hos Classe. Köpa extra hyllor till bokhyllan skulle jag behöva göra också.

Sköj sköj, garderobsröj!

Kommentera

