Jea

Dan före dan

In Inredning, Trädgård, Vilse i pannkakan on 22 december, 2010 at 23:59

och nej, i ordning är vi inte än men det tar sig som mordbrännarn sa. Jag ser ljuset i tunneln och ur kaos stiger ordning är ord jag försöker trösta mig med. Nu är i alla fall ALLA saker på virvelvägen, Tack bästaste Anders! (Bu och bläh för möbelkillarna)

Frän det ena till väderlek:
Attans vad kallt det blev på den inglasade altanen häromdagen. Tur att jag hade på känn att det skulle smälla till så att jag i alla fall hann rädda pelargoner och mormors gubbar och gummor – som ändå aldrig verkar vilja bli något annat än blad som vissnar. Måste nog försöka ta till mina kunskaper i lökodling….

Har mer att förtälja men ska slå ihop mina blå nu, nattifnatti!

Kommentera

