Jea

Sneak peak prewie

In Flyttbestyr, Inredning on 1 december, 2010 at 19:19

Ikväll har vi gjort inbrott i vår nya lägenhet. Eller nä, jag har ju fått nyckel. Men det kändes lite så ändå för målarklantarna har brett ut sig i hela lägenheten. Så här långt har de alltså hunnit på en vecka:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Man blir trött för mindre, jag hade ju tänkt mig att kunna börja flytta in så smått redan ikväll men det skt sig. I morgon ska jag gå bort och se till att sätta lite verbal blåslampa på kännbart ställe för på fredag måste det vara inflyttningsbart. Idag ringde också fönstersättaren och berättade att jag nog inte skulle möblera så mycket innan de har varit där om en och en halv vecka eller så…. Alltså bah! Jösses!! Jag kommer inte ens kunna ha fint till tredje advent?! Skruv det i år då! Får väl ta igen det dubbelt nästa år, eller inte.

Kommentera

