Jea

Jag vill

In Farmen on 23 maj, 2010 at 08:06
så mycket och får så litet på min ordinarie placering.

Önskar att jag vågat mig utanför närmaste sfären tidigare – En mil bort får jag göra SÅ mycket mer under EGET ansvar. Bekvämlighet straffar direkt. Suck. Men det är väl bara att bida sin tid och försöka stå ut med alla dessa småchefer som inte kan inte vill och inte förstår det de borde kunna och förstå. Cheesssesss. Om nu synden straffar sig själv och den som väntar får något gott så borde det lösa sig på bästa sätt så småningom. Snart dags att hasa sig bort och stå och drälla ett par timmar, jag får trösta mig med att jag får snygg bonnabränna… Ha en skön solig söndag!

Kommentera

