Jea

Framtidsfunderingar

In Vilse i pannkakan on 14 maj, 2010 at 11:33
Har idag varit på AF för att skriva in mig i stämplingscirkusen eftersom jag bara får strötimmar på Stora Gardencentret och fått lunta med papper om starta eget och noggranna instruktioner om att ha allt dubbelkollat eftersom konsulten är petig…
Nu ska här funderas och vridas och vändas på siffror för att se om min idé kan gå ihop även om jag fortfarande har en önskan om anställning på minst 50% i plantskola/handelsträdgård för säkerställande om tak över huvudet och mat i magen. Får jag rull på min idé så skulle jag till å med kunna tänka mig 50% på vanligt kontor, tänker man lite längre än till sköna sommaren så skulle det vara rätt skönt att ha något året runt som ger brödfödan och inte bara säsong.

Kommentera

