Jea

ahh, härliga segstelmuskelkänsla (även kallat träningsvärk)

In Vilse i pannkakan on 26 september, 2009 at 09:43
Nu har skolan dragit igång ordentligt, det känns i kroppen och i knoppen virvlar kretslopp för N,P,K, latinska namn och annat skumt. Jag trivs väldigt bra med mina nya klasskamrater även om jag saknar den sammanhållning vi hade i 06 och det verkar inte vara samma förbindlighet KY-klasser emellan som det var förra gången det begav sig. Men det kan man kanske ändra på – om jag orkar…  Idag är det i alla fall lördag och jag tänker lata mig hela dagen.
Kommentera

