Jea

Murphy är en ädrans typ….

In Fäfolk, Vilse i pannkakan on 7 april, 2008 at 18:23

Någon har stulit min cykel!!!! Precis när vi känner att nu, nu är det VÅÅÅÅÅR och vill ut och cykla så är det någon (censurerat svavelosande ej för barnaögon) som behagar ta MIN cykel. Det finns massor med cyklar här utanför – varför ta just min????? Jag som behöver och vill ha min cykel. Så vad återstår då att göra? Polisanmälan – gjort, i morgon ska jag ringa försäkringsbolaget men det blir väl knappt några korvören att tala om. Den var ju inte så dyr i inköp. Suck…. Det är PRINCIPEN, jag VILL inte köpa ny cykel i år igen.

Hah, nu vet jag!! Jag ska rusta gamla rosthögen från -92. Får se om lite kedjeolja kan göra susen….

Kommentera

