Jea

Fredag igen..

In Flyttbestyr, Hälsa, Inredning on 19 januari, 2007 at 16:56
Har varit hemma större delen av veckan med Calleponken som haft ont i halsen, så jag känner mig lite förslöad. Men jag har ialla fall städat och rumsterat om på balkongen och idag lyste solen på mina små pyttingar i fönstren. Härligt! Det jag saknar på balkongen är några sköna fåtöljer att mysa i. Om vädret tillåter så ska jag ge mig ut på cykeln både lördag och söndag, känns som om jag behöver öka på flåset lite. Men de har ju lovat storm och spöregn så det får väl bli till att dona inne istället. Man kanske skulle fundera på att packa upp de där sista flyttkartongerna som fortfarande står i källaren? Då kanske man kan få ner toalettbordet som jag inte har plats för i lägenheten?
Kommentera

