Jea

JULLOV!!

In Skoldagbok Hvilans Naturbruksgymnasium KYTD06 on 21 december, 2006 at 21:25
aaaaaaaaaah vad skönt att ha gjort sista provet för terminen och få njuta av lite lediga dagar ett tag framöver. Jag är mer slut än jag förstått för när jag lämnat in provet igår så riktigt kände jag hur luften gick ur mig. På eftermiddagen firade vi lite med att åka till Lund för att shoppa julklappar hahaha…. det gick lika bra som i Malmö, dvs inte alls, fast jo – vi kom på en idé som löser slipsproblemet i alla fall. Sen for vi till Maja och Henrik på glöggfest, det var jättemysigt och de bor väldigt fint och trevligt i sin lilla studentlya .
Idag har jag harvat på med disk och lite pyssel, kokat fuff som redan är slut, nej vi har inte ätit upp, den är bortgedd till lärare och rektor på Calles skola. I ärlighetens namn har vi smakat lite….
I morgon åker vi till Halmstad för att fira jul och är väl hemma igen nån av mellandagarna. God Jul!
 
 
 
Kommentera

