Jea

Äntligen

In Fortskaffningsmedel, Natur, Skoldagbok Hvilans Naturbruksgymnasium KYTD06 on 10 november, 2006 at 17:11
fredag! Den här veckan har varit tung. Blåsig och regning och jag vet inte vad….. men idag sken solen och det var vindstilla. Frost var det i morse så luften var så där härligt krispig och klar. skönt att cykla till skolan – MEN då hoppar naturligtvis kedjan och trasslar så att jag var tvungen att tjorva med den en lång stund och fick i alla fall hojja för glatta livet till skolan. Nytt ämne och ny lärare hade vi då.. Lite pinigt att komma infarande i klassrummet med andan i halsen, håret på ända och oljesvart om händerna. Jag måste ta mig tiden/råd att lämna in cykeln så att jag får kuggarna bytta.
Kommentera

