Zanetka1

Jagskulleju…

In Inredning, Skoldagbok Hvilans Naturbruksgymnasium KYTD06 on 25 oktober, 2006 at 05:07
ha skrivit lite igår men somnade istället.
Min kompis Christin var på besök i måndagskväll. Så kul att ses igen! Jag fick en vit lykta av henne, precis sån som jag suktat efter. Nu ska jag bara orka borr hål i taket på balkongen så att den kan hängas där. (Ibland skulle det inte va’ så dumt med en händig karl) Sen fick jag flyttpresenter från jobbet också – fick bestämma själv så det blev 4 underlakan – vita och ljusblå, en bok om stenläggning och skrivarpapper.
Igår lekte jag med Karin och Kent i sandlådan – ja alltså, vi satte ut ett vinkelrätt hörn i markbyggnadshallen och lade sten på anläggningslektionen.
Nä nu är det dags att äta lite frukostgröt och hojja iväg. Idag regnar det i alla fall inte.
Hopp å hej!

Lämna en kommentar