Jea

Lägenheten!

In Flyttbestyr, Inredning on 4 augusti, 2006 at 08:51
I går åkte jag alltså ner till Arlöv och hämtade ut en nyckel till lägenheten.
Området är mindre än det såg ut på bild och gräsmattorna har torkat sönder men läget är onekligen bra.
Bra cykelparkering utanför porten.
Tre trappor upp – men det är korta trappor.
Men hjälp vad liten lägenheten känns! och inrökt så in i…… Lister som borde varit vita är göräckligt mörkt gulbruna av nikotin. I alla rum är det väldigt ljusa fläckar där tavlor och möbler varit – hur snuskigt kan det bli!?!?!? Och hur ska de kunna sanera????? Det blir intressant att se om de lyckats när vi kommer hem igen
Köket som jag inte skulle få renoverat, eftersom det gjordes 2004, ser för jvlgt ut och jag propsar på att de åtminstone byter golvet… Det är brännmärken efter tappade cigaretter över hela mattan och fast det är ”nyrenoverat” 2004 så är tapeterna gulnade.  GLÄH!!
Fula köksluckor är det oxå – och det tillvalet ska jag betala till 2024?! JAG VILL HA VITA LUCKOR!!! 
Kommentera

