Jea

Singing in the rain

In Datorer och Internet, Jobb on 2 augusti, 2006 at 13:41

Efter jobbet igår tog jag en promenad i stan, hittade en ICA-där jag köpte bröd, philadephia och avocado.  Gick ut på piren och satte mig på stenarna och åt. Njöt av solnedgången och utsikt över till Helsingör.

Strax före 21 vände jag hemåt och lade mig på sängen för att avnjuta Morden i Midsummer. Åskan kom vid 22 och jag tänkte på stackars Puzz som är så åskrädd, hoppas ovädret gick utanför där uppe.

Idag spöregnar det men det är skönt det med. Det är i alla fall inte kallt. Förutom att vänta och vänta på svar på mina stackars fakturaförslag så har jag lekt datatekniker (med hjälp av Jalle Från helpdesk) och reparerat en dator. Ytterligare ett alternativ till nytt yrke? Här är rätt tomt på kontoret men det pågår Introduktionsutbildning för Trainees och Leif som leder det hela hade fått krasch på sin dator.

Kommentera

