Jea

NU BÖRJAR DET BLI HYSTERISKT mycket kartonger…

In Flyttbestyr on 26 juli, 2006 at 09:31
Haft lite panik senaste dygnet, igår ringde flyttkillarna och vill hämta redan idag! OK lite kan ni få sa jag.
Kl 6 i morse klev jag upp och tömde akvariet, kastade in saker i förrådet, IGEN  – det som jag lovat mig själv att aldrig mer göra… tur vi inte har något inneförråd i nya lägenheten – vara sak SKA ha sin plats annars ska det UT!
Kl 830 kom de och hämtade bokhyllorna – alla 3×2, Spegelbyrån, skänken, 19 kartonger, vita soffbordet – Haha då kan jag montera ihop det grå tills i morgon. I eftermiddag ska jag köpa flyttkartonger på IKEA.
Vi hittade cykelnyckeln i morse!!!! nu ska det lilla åbäket till fyndlagret och ge cash.
Kommentera

